Tomislav Čegir/
Iako se američki filmski autor Paul Thomas Anderson u filmovima vrlo često koristi dugim kretanjem kamere bez postupka reza, svaki se od takvih redateljskih postupaka uvjetuje i zahtjevima građe i tematskoga sklopa. Vidljivo je to već u ekspoziciji novoga, devetog po redu Andersonova igranoga filma s naslovom Licorice Pizza (na kopiji prikazanoj u kinima naslovljen Pizza od sladića). Fluidna kamera prati upoznavanje dvoje središnjih likova, petnaestogodišnjega Garyja Valentinea (Cooper Hoffman) i 25-godišnje Alane Kane (Alana Haim) u dolini San Fernando godine 1973. Žanrovski koktel filma o odrastanju, romantične komedije-drame s blagim okusom filma nostalgije izrazito je uvjerljiv i evokativan. Poznato je da je Anderson crpio nadahnuće iz filmova poput Američki grafiti (1973) Georgea Lucasa ili pak Zlatno doba u Ridgemontu (1982) Amy Heckerling, a tematizirao je rado istinite događaje u autobiografskom kontekstu. Anderson je odrastao u dolini San Fernando i ona se često nalazi u njegovim filmovima, poput Magnolije (1999), a njegov se prijatelj Gary u srednjoj školi zaljubio u deset godina stariju djevojku.